Ends why we overlook endings for humans, products, services and digital. And why we shouldn't / Joe Macleod

Por: Macleod, JoeTipo de material: TextoTextos.l. s.e, 2017Descripción: 242 p. il: 21 cmTipo de contenido: Texto Tipo de medio: No mediado Tipo de portador: VolumenISBN: 9789163936449; 9163936445Tema(s): Consumer behavior | Product strategyClasificación CDD: 658.402
Contenidos:
About the author. --Acknowledgements. --Preface. -- Introduction. --The biased customer lifecycle. --The social context of closure. --Introduction to chaptes 3 & 4. --The distancing and the fading. --The quickening and the tethering. --The psychology of endings. --Love and marriage...for life?. --An intangible tale of services. --Saying godbye to your products. --Closure in digital. --Business oversight.
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Tipo de ítem Ubicación actual Colección Signatura Copia número Estado Fecha de vencimiento Código de barras
LIBRO GENERAL LIBRO GENERAL Biblioteca Central Bogotá
Estantería General
COLEC_GEN 658.402 M225e 2017 (Navegar estantería) Ej. 1 Prestado 30/06/2022 016296

Incluye bibliografía

About the author. --Acknowledgements. --Preface. -- Introduction. --The biased customer lifecycle. --The social context of closure. --Introduction to chaptes 3 & 4. --The distancing and the fading. --The quickening and the tethering. --The psychology of endings. --Love and marriage...for life?. --An intangible tale of services. --Saying godbye to your products. --Closure in digital. --Business oversight.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Haga clic en una imagen para verla en el visor de imágenes